onsdag 31 mars 2010

VAB...





Oliwer sjuk men glad endå :) Målar lite påskbrev till mormor och farmor
















Ja det är inget ovanligt i den här familjen att jag vabbar. Åh blir så trött på alla jädra förkylningar. Det går ju aldrig över. Oliwer hinner knappt bli frisk förrens han blir sjuk igen. Men men det är väl så...får hoppas det blir vår o sommar snart då bukar det ge me sej :) o Stackars Oliwer som jämt får må dåligt! Plutten!Trodde igår att ja kunde skicka honom till dagis idag. Men ICKE! han har krånglat inatt o imorse när ja väckte honom hade han nästan 39 graders feber.
Så idag har vi pysslat lite. Oliwer har målat påskbrev som han ska ge till farmor/farfar och ett till mormor...sen får vi se om han har lust att måla flera.
Jag har passat på att dammsugit lite på nedervåningen. Skulle behöva ta fram golvmoppen och o dra ett varv med den. Fattar inte vad skitigt det blir fort. Tycker ja dammsuger jämt.
fasen ja hade vilja gå en PW nu...men men får vänta tills Pierre kommer hem i eftermiddag får ja gå då.
Idag har ja bestämt att ha en dag utan smink. Dom som känner mej vet att jag HATAR att vara osminkad. Usch känns som ja ser ut som en kille. Som min lillebror..hahaha...Så nu ska ja passa på o låta huden/ansiktet få vila lite när ja ändå bara är hemma o drar..men jag hopps verkligen ingen kommer hit o plingar på dörren. Då öppnar jag inte.hahaha. tror ja ska ta en PW till solariet senare kväll. Fick ju ingen färg alls igår..Kanske solade lite för kort tid. Får se hur jag gör sen. Vill ju inte bli röd heller.
Ne nu ska ja ta tag i golvmmoppen o moppa runt lite.
Bloggar säkert senare :)
Bye bye

2 kommentarer: