måndag 29 mars 2010

Nu va det längesen.....


Den här frisyren är ju sååå snygg.. fast ja har ju mörkbrunt hår, men skulle gärna göra om det till lite ljusare..kanske inte riktigt så blont som Victoria Beckham men ljusbrunt med massa ljusa slingor!















Ja nu va det verkligen jätte längesen jag bloggade...hade nästan glömt bort att jag hade en blogg..Hahaha. O mycket har ju hänt sen sist. Vi har sålt våran älskade volvo. o letar nu efter en ny bil..så just nu skruttar vi runt i en varsin skit bil...hihi.. men men va gör man inte för att spara lite pengar till en bättre bil :)

idag är jag hemma med en sjuk Oliwer. han är jätte förkyld, hostar o har feber. Hoppas inte det håller i sej allt för länge bara!! Vill ju att han ska vara frisk lillpöjken.
han sitter som klistrad framför tv:n nu o tittar på Makkapakka. Han gillar det skarpt :) Tror ja ska åka ner till leklådan o köpa en dvd med makkapakka till honom.

Det har hänt så mycket roligt o spännande den här månaden som ja inte kan skriva om riktigt än, men som sagt mycket roligt o spännande kommer hända framöver o förhoppningsvis blir allt som vi har tänkt det :)
Vi börjar få riktigt fint här hemma oxå. Har köpt ny soffa till övervåningen o matta så det har blivit såå fint. O så grejerna från Perfect home partyt ja va på förra månaden har ja ju fått hem oxå och det blev så himla fint!
Oliwer har fått en ny stor säng så hans rum är oxå jätte fint nu. Shit va han har blivit stor min lilla pojk! Titta på honom idag o han har ju verkligen blivit ett barn!!! Han är ingen bebis längre! ojojoj så han har växt o blivit en stor tuff grabb!! hihi
Förra veckan va vi på ITG (IntensivTräningsGrupp) på halltorp i örebro. halltorp är deras habilitering. det va faktiskt roligt. O jag tror Oliwer tyckte det va jätte skoj han med. Kul att träffa andra barn o föräldrar som lever i ungefär samma situation som oss. Man kan byta erfarenheter o prata om sånt som kanske andra inte förstår. Så det va en givande vecka. Önskade att det hade varit en vecka till så man hade lärt känna varandra lite mera, men jag är glad att vi fick vara där en vecka iaf. Det är ju bättre än inget alls.

Ska boka tid för klippning o färgning idag oxå det får jag inte glömma. har bestämt att ja ska bli lite ljusare i håret. ahahahaha..ja bara krånglar jämt med mitt hår, men ja skulle så gärna vilja ha en ljusare page nu till våren/sommaren. Så vi får se vad Simon(frisören) säger om det :)
Ne nu ska ja duscha..ha de gött!!!
Förresten ÄNTLIGEN håller snön på att smälta bort!!!!
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar