söndag 10 oktober 2010

varför måste livet vara så orättvist???

FY fan! jag blir så arg på hur livet är ibland. idag va jag med min älskade vän Anki o hälsade på hennes mamma på lasarettet. Hon har tyvärr drabbats av skelettcancer och det blir bara sämre o sämre med henne. Nu är hon så dålig så hon har blivit inlagd. Det gjorde så ont i hjärtat att se henne idag. Jag blir så jävla förbannad på livet...varför har hon drabbats av alla människor??!!! hon har inte gjort en människa något ont. Hon om någon borde få fortsätta att leva sitt liv. Hon har mycket kvar att uppleva! VARFÖR!!???
Önskar att ja kunde göra något för Anki o hennes familj! Varför måste dom genomgå det här? Det är för tidigt!! detta borde inte hända nu!
Jag mår så dåligt när ja ser att min bästa vän håller på att mista sin mamma. Hur fan går man vidare?? Hur fan ska man klara av det?? Hur fan ska hon orka?? Jag ska göra allt i min makt för att stötta henne & för att trösta henne! Älskade Anki jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa dej på något sätt men jag vet inte hur. Jag vet inte vad ja ska säga till dej för det kommer inte hjälpa..det kommer inte bli bättre! Det är ju det som är det värsta...man tror alltid att allt kommer ordna sej men nu kommer det ju inte göra det...Åh!!! Om inte ja kommer kunna sova på nätterna...hur tusan ska Anki kunna sova om nätterna när det är hennes mamma!??

Jag och Anki har känt varandra i 15 år!!!! Jag har känt hennes mamma lika länge! Vi har upplevt så mycket tillsammans. När vi va mindre o vi sov över hos varandra och allt som vi hittade på... ja vi har hållt ihop i medgångar & motgångar, ja i hela 15år...och nu måste ja uppleva att hon kommer förlora sin mamma...fy fan! Livet är förjävligt just nu! och så jädra orättvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar