söndag 21 februari 2010

Perfecthome Party och lite fattigare






Oliwer sommaren 2009














Har haft en lugn skönt helg...ibland är de skönt att bara vara hemma o mysa!
Igår(lördag) så gjorde vi typ ingenting. va hemma, Pierre hämtade min crosstrainer så vi satt ihop den o provade såklart..hihi..fasen vad det var jobbigt. Så jädra otränad man är alltså. Men det ska det bli ändring på nu :)

Idag har vi me bara varit hemma. Pierre stack iväg till elgiganten o köpte en diskmaskin. Så jädra gött! jag är så trött på att diska heeeeela tiden..men gör ju knappt annat än att diska. Så äntligen gjorde vi slag i saken o skaffade en. O den passar perfekt i köket..hahaha.
Så har ja varit med Anki hem till Marina på Perfecthome party. o JISSES vad fina grejer..Kunde ha köpt allt i katalogen! Det är så roligt att köpa fina grejer till hemmet! Det blev två jätte fina svarta ramar o en svart hylla som vi ska ha på övervåningen. Längtar redan tills jag får hem grejerna. O så längtar jag tills Anki ska ha Shabby Chick party...åh vill ha en massa fina grejer till lägenheten. Har världens köpmani...herregud detta är inte bra..hahaha..tur Pierre har fått tillbaka jobbet så man kan handla lite :)
va skönt att komma hemifrån lite..få prata lite med annat fölk en bara Pierre och Oliwer. Även om jag älskar dom så mycket så är det skönt att få komma hemifrån ibland..hihi.
Nu ska jag fixa lite med kort som vi ska förstora. Har skjutit på det i fasen flera år. Bland annat dopkort som jag vill ha förstorat. Så nu ÄNTLIGEN ska ja se till att få det fixat.
Ha en mysig söndagskväll!
Puss o kram

1 kommentar: