måndag 15 november 2010

trött trött och ännu tröttare

ja fy idag är jag trött..vill bara sova!

Va till arbetsförmedlingen tidigare idag. Så nu är man arbetslös på riktigt. usch o fy! Men jag ser positivt på det. har funderat länge på vad ja vill bli när jag blir stor och jag tror att jag börjar närma mej :) Har ju alltid velat bli frisör...men det har ja ju inte blivit än..o ja har tänkt om. Tror ja ska hålla det på hobby nivå :) Nu har jag andra planer och jag hoppas verkligen ja kan hitta en utbildning som passar mej perfekt. Det första jag ska göra är att ja ska leta praktikplats inom det yrket. Hoppas det finns några bra här i stan. har ett ställe som ja sååå gärna vill ha praktik på men jag tror att dom redan har en praktikant. Vi får se. Känns skönt iaf att vara på g nu!!! Vad jag vill arbeta som avslöjar ja inte riktigt än...den karamellen får ja suga på ett litet tag till ;)

idag fick vi hem korten på oliwer som dom tog på dagis. O ja tyckte att han blev sååå bra. Han ser så stor ut! Men han har ju blivit stor oxå..hihi..Det är alltid lika spännande när man öppnar det där kuvertet från fotografen...är kortena bra lr inte?? O ja har varit nöjd med alla Oliwers dagis kort så det är roligt!

ne nu ska ja skriva en matlista sen ska vi ta en sväng till maxi.. bye bye



2 kommentarer:

  1. Oh, jag vill ha ett kort! Kan du inte skicka ett? Mamma har min adress =)

    SvaraRadera
  2. Okej..klart ja kan skicka ett :) Ska prata med Lotta så jag får adressen! Hoppas du har det bra! vi saknar dej. kramkram

    SvaraRadera