fredag 2 april 2010

Långfredagen 2010





Oliwer mammas och pappas hjärta!













Jahapp...då va påsken här...herregud vad tiden springer iväg.. man hinner ju inte med snart. men så skönt att våren är på ingång :) Igår va vi ute i trädgården o fixade lite..jag rensade bort lite i rabatterna. Såg till min STORA glädje att det är tulpaner påväg upp i en av mina rabatter! Jag älskar ju Tulpaner!!!! Så gissa om jag blev överlycklig. hihi..så ja la på lite fin jord o sen klippte ja bort det döda fula som fanns kvar från dom som bodde innan oss. Nu längtar ja så tills man kan börja plantera lite. Köpte Dahlia lökar på öb här om dagen så dom ska ja sätta någon dag. Fast jag får sätta dom inne i hinkar först så de tar sej innan jag planterar ut dom! Sen har jag bestämmt mej för att göra ett grönskaksland. Så jag måste bara bestämma vart jag ska gräva iordning ett..hihi...jag har köpt morötter, sallad, gräslök och dill som ja ska sätta..åh jag vill ha vår o sommar NU!!!

Idag har vi varit hos Helena & Hampus o myst! Alltid lika kul att träffa dom! Vi kan prata om allt! Och vi har så skoj! Puss på er!!!

Imorgon är det påskafton. Oliwer ska klä ut sej till påskgubbe. Får se om han vill det..hihi..så ska vi åka o "påska" lite för våra nära och kära. Så mysigt. Sen ska vi till Pierres mamma o pappa och äta lite påskmiddag! Det ska bli mysigt det oxå.

Ne nu ska ja sätta mej o kolla på tv en stund sen får det bli sängen. Är så trött idag..
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar