fredag 12 februari 2010

Arg på mej själv!




















FAN!!! rent ut sagt!! Tror ni ja har klarat mej utan godis idag. NEJ!!!! Såklart inte..fan bli galen...stoppar i mej så fort ja kommer åt nått...grrrr....va hemma hos Anki...hon bakade dumlekakor..ja stoppar i mej inte bara en utan TVÅ! O då är man ju igång igen....faaaaan!!! men det är dom jag har ätit...än så länge...jag är så arg på mej själv nu!! hur tusan ska ja bära mej åt! Måste sluta nu!!! Har köpt tuggummin så när ja känner sötsug så tar ja ett tuggummi..Det hjälper ett litet tag, men inte länge.
Nog om det! Mår tillräckligt dåligt.


Oliwer älskade unge!!!! Kan inte fatta vart all denna kärlek kommer ifrån. Det räcker att titta på honom så blir jag så lycklig över att han finns!!! Han är världens goaste unge min unge!!!!
Nu ikväll klippte ja håret på honom..haha för första gången!! han är 3½ år snart. O det va inte mycket ja kunde ta..vill ju inte klippa för mycket när han har så lite hår..haha..gullunge. men han va snäll o satt stille hela tiden. Tog typ en minut så var det klart..haha. Tror bara det är jag o Pierre som ser att oliwer är klippt..
Har suttit o skrivit i oliwer "första boken om mej" boken. Satt in lite bilder o så. Oliwer skulle självklart vara med o plocka med alla kort. Vilket inte va såååå bra. Några kort vek han så de gick sönder...ajajaj....
Han är så gullig...försöker säga en massa ord. just nu är det Tack som gäller..han säger..kack(tack) till allt..haha gulligt värre.
xoxo

1 kommentar:

  1. Hej!
    tack för ditt avtryck i min blogg. Allid roligt fast roligt är kanske fel ord men intressant att följa andra i liknande situationer, Lägger till dig på blogglovin om det är ok?
    massa kramar

    SvaraRadera