lördag 6 februari 2010

Disney on ice







Idag har jag, Pierre och Oliwer varit till karlstad o kollat på disney on ice. Det va såååå bra =) Jätte mysigt. O Oliwer skötte sej alldeles utmärkt. Han tyckte nog att de va riktigt skoj..han satt o pekade på alla som åkte omkring på isen.
Eftersom Oliwer har en cp-skada så hade vi fått de biljetterna från stiftelsen Min stora dag. Stiftelsen hade kontaktat habiliteringen oh habeliteringen ringde upp oss o frågade om vi vill gå på disney on ice. Och självklart ville vi det. Så idag va vi iväg =)
Ludde fick vara hos Anki o Jonas medans vi va iväg. Det hade gått jätte bra..så de va ju skönt att även våran hund skötte sej exemplariskt idag..haha..

Jahapp....då va det lördagkväll igen då...fasen vad dagarna springer iväg. Tycker det är helg jämt!! Är lite uttråkad...vet inte riktigt vad man ska hitta på. Blir väl att titta på melodifestivalen...hmmm...njaaa..vet inte riktigt...känner inte för det idag..men men.

Förkyld är jag oxå...usch!!! Livrädd att jag ska få en sån där jädra halsböld igen. Har som en liten knöl på halsen...men jag har inte ont så ja hoppas bara de är en köttel(hur det nu stavas) som är svullen. HOPPAS inte det är en halsböld!!! usch. hade ju det förra året o de va inte att leka med...fyyyyyyy fan det värsta jag varit med om...så himla otäckt när de sitter i halsen.

Ne nu ska jag mysa lite med Oliwer framför tv:n
see yaaa

2 kommentarer: