fredag 19 februari 2010

Mysfredag och beach 2010




The Family



















Idag har Annelie varit o hälsat på oss hela dagen! Vi har haft jätte mysigt! Oliwer och jag åkte o hämtade henne efter hon slutat jobbet o sen blev hon klar ända till halv tio nu ikväll. Vi har varit till ceveds o kollat på en crosstrainer. Jag vill så gärna ha en. Men Pierre ville vänta lite..så vi får väl se om det blir någon. Hoppas hoppas. Efter vi vart på ceveds åkte Annelie, ja o Oliwer till coop för att inhandla lite godis o gått till kvällen. Jag vet!! borde inte äta godis!!!! men som sagt..jag gör det inte varje dag längre iaf...försöker sluta! men men vi åkte o köpte det iaf. Pierre åkte på fotbollsträning så det va bara jag, Annelie o Oliwer som hade fredags mys :)
Vi gjorde toast med creme´fraich, tonfisk och rödlöks blandning. Det vart såååå gott. Med en smarrig sallad till.
Sen kollade vi på let´s dance o mumsade godis.
Vid halv tio va ja tvungen att köra Annelie till bussen för hon skulle hem till Örebro. Längtar så tills hon flyttar tillbaka till Karlskoga. Så vi kan umgås lite oftare!

När Pierre kom hem från träningen så berättade han att han tyckte ja skulle få en crosstrainer!!!! Fan jag blir så glad! har velat haft en sån så länge. Ska bli riktigt gött att träna lite här hemma..inte behöva tänka på att jag måste ta mej iväg till gym lr nått sånt. ^h så roligt! Jag blir så glad!!!!!
Älskade älskling så snäll!! BEACH 2010 Here I Come!! hahahahaha
Så imorgon bär det av till ceveds för att hämta den som vi la undan. Det kommer blir kanon det här...=)

Ne nu ska ja kolla lite på tv sen får det bli sängen! Är trött efter idag!
natti natti xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar