onsdag 17 februari 2010

tankar som snurrar


Ja jag har så mycket tankar om allt just nu.. både roliga och tråkiga. Mår inte så värst bra. Känner att något kommer hända som redan har hänt o som ja verkligen inte vill ska hända igen. Orkar inte hur mycket som helst.
Kan man inte bara få vara lycklig med sin familj utan att några ska lägga sej i allt vi gör lr inte gör. Fattar inte att "dom" orkar lägga energi på att lägga sej i allt. jag borde inte bry mej jag vet..men jag försöker att inte göra det promise..men det är inte alltid lätt att bara vifta bort allt. Visst om det bara va någon gång ibland men det är verkligen jämt!!!! Känner bara att allt håller på att gå ur mej. Hur fan ska jag göra nu då?? Väntar bara på att de ska komma nått "dom" kan ringa o klaga på. Fan det är väl inte så det ska vara. Jag/vi ska väl få göra precis som vi vill. Jag skulle väl aldrig ringa "dom" o lägga mej i.! Bryr mej väl inte hur dom lever lr hur dom gör..men "dom" tror tydligen att "dom" har rätt till att lägga sej i hur vi lever och vad vi ska göra. Fattar bara inte.. VARFÖR????? Ja kanske är töntig som bryr mej. Hmmmm....


Nu till något roligare! MIN TATTOO!! fan jag va o tatuerade mej i söndags. O jisses vad ONT det gjorde..haha ja herregud..visst ja hade räknat med att det skulle göra ont men inte såååå jävla ont..haha ja fy tusan..vilken upplevelse. O ja tror Linda som va med roades iaf..hahaha...men jag är sååå nöjd!! Vill bara att den ska läka..men det har den nog snart gjort! O så längtar ja till sommaden så man kan visa den lite..hihi..
I LOVE IT!!!!!
Men jag vet inte om ja kommer göra flera...haha inte på foten iaf. Tur ändå att jag inte visste hur det skulle kännas för då hade jag nog aldrig gjort den. O det hade ju varit synd eftersom jag blev sååå nöjd!!

Igår bakade jag och Oliwer bullar. Mums! Som ni förstår går det inte så jätte bra med mitt sockerberoende. MEN jag har iaf dragit ner på det. För inte så längesen så kunde ja vräka i mej en hel godispåse på bara någon minut men nu när ja blir sugen brukar ja äta en morot lr frukt. O ska ja fika lr så så tar ja oftast en bulle. Som igår när vi hade bakat. Då åt jag en o sen åkte de in i frysen o idag har jag inte ätit någon...känner mej så bra..men jisses vad jag är sugen!!! Jobbigt jobbigt..men det känns skönt att jag ändå börjat äta minde socker o tänka på vad ja stoppar i mej. Men jag hoppas verkligen att ja snart kan sluta helt. Det skulle vara skönt..att slippa tänka på bullar o godis.

Usch vad jag är trött..har sovit så dåligt natten till idag. Hoppas verkligen att jag får sova bättre inatt..nu ska ja gå o lägga Oliwer!
Ha en bra kväll! Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar